mandag, september 24, 2007

moro med ord:

SÅNN KAN DET GÅ

- Skal du gå? Det går ikke!
- Hva? Går du ikke med på det?
- Nei det går ikke an!
- Vel, du veit hva de sier, what goes up must come down.
- What goes around comes around. Heh.
- Easy come, easy go! Heheh.
- Dette går på forstanden løs.
- Ja det går over stokk og stein!
- Ja, det er lett å gå seg vill i alle ordspilla!
- Klarer du flere nå går det for meg!
- Jeg ser helst at det går til huet på deg!
- Da må vi la det gå enda lenger!
- Jeg bare varmer opp. Du veit at barnet må lære å krype før det kan gå.
- Nei, dette kan jeg ikke overgå. Kan jeg gå nå?
- La gå.
.

Etiketter: , ,

10 Comments:

Blogger isla said...

Jeg mener du er utgått for å målbinde meg, du?" sa hun. "Nei, jeg er ikke utgått, men den er utgått den," svarte gutten, og dro fram skosålen. Så var prinsessen målbundet.

3:11 p.m.

 
Anonymous Anonym said...

gåttabanen...

11:01 p.m.

 
Anonymous Anonym said...

omg!

1:05 p.m.

 
Anonymous Anonym said...

Gåpåhumør :P (stod i ordboka, hehe)

4:04 p.m.

 
Anonymous Anonym said...

En satt gammel far sitter og tenker på om det går an å sette deg fast så du setter latteren i halsen. Men det sitter visst langt inne. Jeg blir helt satt ut av denne besettende tanken, som sitter i også etter at middagen er satt til livs.
Den satt, tenker jeg. Sitter du godt?

12:44 a.m.

 
Blogger Plateprateren said...

Why stand when you can sit ?

4:20 p.m.

 
Blogger Mari said...

�, du er s� n�rd alts. hahaha et sted f�r genseren g� for � si det s�nn! :)

10:09 a.m.

 
Anonymous Anonym said...

Er Brage død?

12:16 p.m.

 
Blogger VALK said...

Jeg liker bloggen din!
Du får en link hos meg - så kan du sjekke ut min samtidig!

beinrangel.blogspot.com

4:01 p.m.

 
Anonymous Anonym said...

Blogg, Brage- BLOGG!

10:05 a.m.

 

Legg inn en kommentar

<< Home