onsdag, juni 20, 2007

rødt og grønt blir brunt:

ARBEIDERPARTIET EXPOSED

Get the fuck outta here, tenkte jeg høyt da jeg leste dagens Klassekampen. Arbeiderpartiets innvandringspolitiske talsmann Arild Stokkan-Grande er ute og mener om de afghanske flyktningene som demonstrerer foran stortinget. Hva han mener? Han ber dem fortsette marsjen hjem til Afghanistan! Dermed avslører han hva som i realiteten har vært Norges og den rødgrønne regjeringas politikk overfor afghanerne helt sida sultestreiken i fjor sommer. De som tidligere har hatt problemer med å forstå begrepet statlig rasisme begynner kanskje å få en viss idè om hva det dreier seg om.

At Arbeiderpartiet har behov for å posisjonere seg i forhold til FrP foran høstens valg kan jeg skjønne. Jeg tror bare ikke dette er måten å gjørra det på. Fy faen, jeg spyr av deg Stokkan-Grande! Du går en tøff valgkamp i møte, motherfucker!

Les oppslaget i KK, besøk asylmarsj.no og skriv under på støtteopprop her.
.

Etiketter: , , ,

1 Comments:

Blogger Lars said...

Det er helt forferdelig og du har helt rett naturligvis. Men det var også fantastisk morsomt at du hadde funnet fram akkurat DEN plakaten.

8:59 a.m.

 

Legg inn en kommentar

<< Home