mandag, januar 29, 2007

de små tingene:

EN FORBRYTELSE MOT MENNESKEHETEN

Pavillion er en cafe som ligger ved Kuba-parken i Oslo. Den lille murbygningen er svært godt besøkt om sommeren når de også har uteservering. Om vinteren er det mer avslappa og stille. Jeg liker meg best der på søndager, for da er det nesten ingen folk og en og en veldig dempa atmosfære. Pavillion er i det hele tatt godt egna til å komme seg etter helgas strabaser. Men det er et evig tilbakevendene problem ved dette stedet og det problemet heter Lisa Ekdahl. Jeg tror aldri jeg har besøkt dette stedet uten at de på et eller annet tidspunkt har spilt Lisa Ekdahl.

Det sier jeg dere kamerater, at Lisa Ekdahl er faen meg den første som skal opp mot veggen når kulturrevolusjonen når Skandinavia. Denne snart førti år gamle røya som fortsatt trur hu kan posere som ungpikeaktig rampejente! Bare se på bildet jeg henta fra hjemmesida hennes. Prøver hun å henvende seg til et eksplisitt pedofilt publikum eller hva? Æsj og føy! Og jeg kan virkelig ikke fitte og begrape åssen noen kan like den derre enerverende hvininga hennes! Får jag luta min panna mot ditt trygga bröst? Nei, veit du hva! Det kan du faen meg bare ta og drite i! Jeg vil ikke ha noe med hverken deg eller panna di å gjørra! Jeg vil bare drikke kaffen min i fred og sleppe å høre deg klynke fram dine påtatte liksom-sensuelle dagdrømmer. Til tross for at jeg til vanlig er opptatt av å forsvare ytringsfrihet på alle plan og er en inbitt motstander av sensur håper jeg noen kan samle sammen alle kjente innspillinger av Lisa Ekdahls forbrytelser mot menneskeheten og sette fyr på dem ved enkel sermoni neste fullmåne!

Godt å få det ut.

Etiketter: , ,

8 Comments:

Blogger Plateprateren said...

Å kom igjen da...jeg veit du liker, Lisa innerst inne, feiten..

1:33 p.m.

 
Blogger Brage said...

Øyh, pass deg nå ellers kan det hende du får lide samme skjebne jeg planlegger for henne!

1:34 p.m.

 
Blogger Plateprateren said...

Hva skulle så det være ? Vil du luta min panna ?

1:43 p.m.

 
Blogger Brage said...

Noe sånt. Kanskje jeg heller lut i panna di!

9:45 p.m.

 
Blogger Dadida said...

Var du full når du skrev dette, far?

11:15 p.m.

 
Anonymous Anonym said...

haha -- innertier, brage.

12:06 a.m.

 
Blogger Fjeldstad said...

Der må jeg arrestere deg for faktafeil. Du har vært på Pavillion sammen med meg og da spilte de ikke Lisa Ekdahl men faktisk New Order,

9:17 a.m.

 
Blogger Elvis Bling Laden said...

Jeg har vært på Pavillion, og da spilte de triple six mafia. Jeg har aldri hørt Lisa Ekdahl på Pavillion. Faktisk savna henne litt.

Men selvfølgelig; du skyter hvem du vil, veit du ;-)

1:38 a.m.

 

Legg inn en kommentar

<< Home