torsdag, oktober 05, 2006

oppdatering:


TRE TING SOM TIRRER FOR TIDA

Argh! Mitt trofaste, trådløse nettverkskort har avgått med døden og jeg har ikke lenger nett-tilgang innafor hjemmets fire vegger. Det begrenser sjølsagt hyppigheten av oppdatering av dette ringe nettsted til et uholdbart og svært kritikkverdig nivå. Jeg kan ikke annet enn å bøye meg i støvet og ta uforbeholden sjølkritikk. Jeg kan derimot love trofaste tumlere at jeg skal kjøpe femogtjue meter kabel straks jeg får lønn og således sikre en mer stabil og raskere nettilgang. Rett i routeren, for å si det sånn! Foreløpig oppdaterer jeg via mitt annet hjem, partikontoret i Osterhausgate 27. Problemet er bare at man så fort ender opp med å drive med helt uviktige ting, for eksempel politikk, på kontorer der folk jobber med sånt.

Argh! Hege Storhaug! Fy faen, som jeg hater denne dama. Jeg skal ikke en gang verdige henne med politiske motargumenter (vi kommunister kan nemlig sjøl velge når vi har lyst til det) og nøyer meg med å konstatere at hu er ei reaksjonær møkkakjerring og at jeg ønsker henne pokker i vold. Komme her etter å ha vært FrPs viktigste middel for å spiseliggjøre islamhetsen sin og påstå at du er en del av venstresida? Vel, ikke min venstreside, Storhaug! Makan.

Argh! Mens vi er inne på fremmedfiendlighet, nå skal de kaste ut en stakkars mindreårig afghaner fra Sandnes utafor Stavanger. Soria Moria-erklæring, FNs anbefalinger og Ekskluderingsminister Pølse-Hansens løfter til tross, deportasjonene av afghanske flyktninger fortsetter med uforminska styrke. Norske sosialdemokrater eier faen meg ikke skam. Hadde det ikke vært så jævlig kunne man ledd av det ironiske i at den første regjeringa SV deltar i har sørga for den mest rasistiske politikken sida jødeparagrafen forsvant fra norsk grunnlov. Det fine er at lokalsamfunnet i Sandnes er i full gang med protestaksjoner mot deportasjonen av den afghanske gutten, med elevrådet på skolen hans i spissen. Tumleplassen lover å komme tilbake med mer.

5 Comments:

Blogger ??? said...

Taktisk hovedfiende.. hahahaha

Takker Brage, du har fått meg til le i nesten 20 min i strekk. Nuvel, ser du koser deg. Kom å besøk den progressive venstresiden på ManifestFredag en dag.

4:52 p.m.

 
Blogger Brage said...

Godt jeg kan more dere på den _progressive_ venstresiden! Skulle gjerne tatt turen, men du veit åssen det er med oss genuine arbeidere. Vi drekker oss fulle og drar hjem og banker kona fredagskvelden...

8:37 p.m.

 
Anonymous Anonym said...

Har du gifta deg! *sjokkert*

10:18 p.m.

 
Blogger ??? said...

Poenget var ikke å sette igang diskusjonen om hvem som er progressive, den vinner du uansett siden du har rett.

Poenget var at du er ustyrtelig morsom. Takk for god humor.

1:23 a.m.

 
Anonymous Anonym said...

Leve revolusjonen,skjæra av klitoris av disse satans kåte kvinnfolka.

11:17 p.m.

 

Legg inn en kommentar

<< Home