torsdag, juli 13, 2006

mer meta:


PÅ SØKEN

Fantastiske Statcounter har mer å by på enn bare trefftall. Du kan også sjekke hva slags søkeord som bringer folk til nettopp din blogg. Jeg har forsåvidt stjælt ideen fra Elvis og oppfordrer flere til å gjøre det samme. Det er nemlig riktig så artig. Her er et utvalg søkord som har ført folk til min ringe tumleplass:

klassesvik
Nike tennissokker
ikke naken videoblog
Alexandra Kollontaj
sultestreiken
elvis bling laden
borgerpakk
fotmassasje
slavinner
vurdering av din kjæreste


Legg gjerne favoritter fra din egen blogg igjen i kommentarfeltet!

12 Comments:

Anonymous Anonym said...

flere av søkeordene gir ikke treff jo. tror du bare juger, jeg.

6:50 p.m.

 
Anonymous Anonym said...

Jeg lurer litt på hva man er ute etter når man søker etter "vurdering av din kjæreste"?

Jeg syntes det var litt morsomt da noen fant meg ved å søke på "joggetur tøyen". Vedkommende må ha blitt omtrent like skuffa som alle de som søker på varianter av fitte. Ellers går det mye i "sexmaskiner" hos meg.

Noen andre søk de siste tre månedene har vært:

1. mai-tog youngstorget
1.mai birkelunden
oralsex statistikk
avholdenhet (heh ...)
hva er gaffa
hvordan stryke skjorte (!)
naken marit (frekkas)
mads gilbert
hanne stenvaag
hentesveis
afghanere deportasjon fredag
bøyen beng demo
sexy gatas vikings (huh?)

*går i dusjen*

6:58 p.m.

 
Blogger Brage said...

Jeg skjønner heller ikke helt søkorda 'ikke naken video blog' og 'vurdering av din kjæreste', men keyword analysis kan vitterlig fortelle at folk har søkt på dette via helholdsvis finsk og norsk Google og havna hos meg. Og artig er det uansett! :)

7:26 p.m.

 
Blogger Kjetil said...

Førebels har eg berre fått treff på "hei fara".

8:37 p.m.

 
Anonymous Anonym said...

Jeg har litt vondt for å forstå disse søkene, er «ikke naken videoblog» et begrep som finnes på dine sider? Jeg kan ikke se det, men uansett burde det blitt logget som «oralsex» og «statistikk», for å være mest nøyaktig.

12:50 a.m.

 
Blogger Fjeldstad said...

Lista di var jo heldigvis bedre enn E.B.L. sin

6:34 p.m.

 
Blogger Elvis Bling Laden said...

jeg synes det er gøyest at søk på MEG får en direkte til DIN blogg.
La de små barna komme til meg, sier nå jeg. Sånn som han dærre andre karen sa.

12:00 a.m.

 
Anonymous Anonym said...

Et kjapt Google-søk på "Elvis Bling Laden" gir blant anna treff på henne.no -- *fnis*

Ingen store overraskelser når man gjør et søk på den godeste Brage, dog.

2:52 a.m.

 
Blogger Dadida said...

Testa det jeg også. Kom opp light coka cola og coka cola :(
Ingen fler!

4:45 p.m.

 
Blogger Dadida said...

Nei, doserne er mitt søkeord. Og det funker. Min side er på topp. Det er artig når jeg tenker på hvem dosern er. høhøh

5:20 p.m.

 
Blogger Dadida said...

Kan forøvrig leses her

5:21 p.m.

 
Anonymous Anonym said...

Hei eg streese med og finna ut koss eg stryke en skjorte og eg syns ikje dette e festlig eg e så jevla pisst nå at du kan ver glad for at eg ikje vett kem du e for nå var eg heilt sikker på at eg fant det. jevla kjering

3:10 p.m.

 

Legg inn en kommentar

<< Home